My Blog List

Sunday, 18 December 2011

fake relationship !

pasal relationship aku kat facebook 2 . itu cuma fake relationship . x betuwl pown ~crta nya cem ni --> time dia dah c terus terang yg dia ada gf lain. time 2 sakit gila aty aku . dunno mau cap cem na time 2 ! tapi saia x si tnjuklah yg aku sakit hati . aku wat cool jak berchat ma dia / pas enda lma cem 2 . ada urang cabar buat relatinship , ngam2 aku perlukan relationship time 2. so saia accpt laa sent reqst dia . we just frenz x lebih pown ! :(  ./ ni harey. hari yg ke 2 . kami x berxmx :] . cool kn kami ? hahah . :( / beb i really2 miss uew so so much :'(
kemarin aku cuba mengelak dari dia suda . tiap kali dia on9 aku truz off my chat box . aku tia mau berchat ma ia wat sementra waktu :( . tadi  saia on chat box koz aku nmpak dia opline dah . trus tba2 dia chat aku

beb : hi u :)
me : hye :)
beb : sombong sudahla kos ada bf baru
me : xlah itu cuma fake relationship
beb : tipu
me : x cya ya suda
beb : yalah 2
me : :)
beb : :)
trus saia x rep dah chat dia ^^ ( jaat kn saia :( i'm sorry beb kos wat sombong da ma beb . hope beb paam )


<3 <3 <3
KAMU
MAAF KERANA SAYA TERPAKSA MEMENDAM RASA ,
HARAP KAMU MENGERTI ,
KALAU MEMANGNYA IA BUKANLAH SESUATU YANG MUDAH ,
OK SAYA CUBA KUAT KAN HATI ...

KAMU
KADANG-2 BERPURA ITU SENDIRI BUAT SAYA KUAT TAPI RASANYA TIDAK LAGI ,
KAMU TAHUKAN ,
KINI IANYA SEAKAN-2 DAN SEOLAH-2 SAYA HANYA MAMPU MENANGIS ,
AKAN TETAPI SAYA HARUS MENCUBA UNTUK TERUS MELAWAN HATI SUPAYA TAK SEDIH LAGI .

KAMU
KAMU TAHUKAN , KALAU MEMANGNYA SAYA TAK SEMPURNA ,,
SAYA JUGA BUKANNYA PILIHAN YANG PALING UTAMA ,,
TAPI KAMU,,,ADANYA SAYA SENTIASA BERSEDIA MEMBAHAGIAKAN KAMU ,,
BIARPUN JAUH TAK KELIHATAN KEWUJUDAN SAYA DI MATA KAMU ,,,
TAPI SAYA AKAN SELALU SENANG ANDAI KAMU TERUS TERSENYUM .




thanks for reading my bla bla bla post !

No comments:

Post a Comment